آ

  • آزمون مهارت شنیداری تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]

ا

  • ابعاد فرهنگی فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

  • اجزای هویت فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

  • ارزیابی نمونه فعالیت‌ها ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]

  • ارزشیابی پویا تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

  • ارزشیابی پویای رایانه‌ای تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

  • استقلال فراگبر چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]

  • اضطراب در خواندن زبان خارجی تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]

  • اضطراب در زبان خارجی تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]

  • انگلیسی به عنوان زبان خارجی تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]

ب

  • بازخورد از طریق گفتگو ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]

  • بحران هویت فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

  • برچسب‌زنی منفی برچسب‌زنی منفی به عنوان عامل مهم روان‌شناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]

پ

  • پرسشواره درونه‌شدگی عبارت متمم ساز: موضوع پرسشواره‌های درونه‌شدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]

ت

  • تعمیم‌دهی نابجا عبارت متمم ساز: موضوع پرسشواره‌های درونه‌شدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]

  • تفاوت‌های فردی تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میان‌زبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]

خ

  • خودارزیابی بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]

د

ر

  • راهکارهای آموزشی تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]

  • راهکارهای درک مطلب تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]

  • رینج فهرست واژه‌های علمی پیکره‌محور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]

ز

  • زبان‌آموزان چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]

ع

  • عبارت متمم ساز عبارت متمم ساز: موضوع پرسشواره‌های درونه‌شدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]

  • عزت نفس برچسب‌زنی منفی به عنوان عامل مهم روان‌شناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]

ف

ک

  • کاربردشناسی میان‌زبانی تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میان‌زبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]

گ

  • گفتار تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میان‌زبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]

  • گفتمان سازمانی تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میان‌زبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]

م

  • مدل تجویزی بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]

  • معلمان زبان انگلیسی چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]

  • معلم رسمی بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]

  • منطقه مجاور رشد تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

  • مهارت خواندن تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

  • مهارت های تفکر مرتبه بالاتر ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]

  • مهندسی علوم و صنایع غذایی فهرست واژه‌های علمی پیکره‌محور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]

ن

  • نظارت آموزشی بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]

  • نوع ارائه سوال تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]

و

  • وارونگی فعل کمکی عبارت متمم ساز: موضوع پرسشواره‌های درونه‌شدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]

  • واژه‌های علمی فهرست واژه‌های علمی پیکره‌محور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]

ه

  • هافستد فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

  • هوش چندگانه ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]

ی

  • یادداشت‌برداری تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]

  • یادگیرندگان در معرض‌خطر تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

login