آزمون مهارت شنیداری
تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت برداری بر عملکرد زبانآموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]
ا
ابعاد فرهنگی
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
اجزای هویت
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
ارزیابی نمونه فعالیتها
ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]
ارزشیابی پویا
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]
ارزشیابی پویای رایانهای
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]
استقلال فراگبر
چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]
اضطراب در خواندن زبان خارجی
تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]
اضطراب در زبان خارجی
تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]
انگلیسی به عنوان زبان خارجی
تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت برداری بر عملکرد زبانآموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]
ب
بازخورد از طریق گفتگو
ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]
بحران هویت
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
برچسبزنی منفی
برچسبزنی منفی به عنوان عامل مهم روانشناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]
پ
پرسشواره درونهشدگی
عبارت متمم ساز: موضوع پرسشوارههای درونهشدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]
ت
تعمیمدهی نابجا
عبارت متمم ساز: موضوع پرسشوارههای درونهشدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]
تفاوتهای فردی
تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میانزبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]
خ
خودارزیابی
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
د
دانشجو معلم
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
دستاورد/پتانسیل علمی
برچسبزنی منفی به عنوان عامل مهم روانشناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]
ر
راهکارهای آموزشی
تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]
راهکارهای درک مطلب
تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]
رینج
فهرست واژههای علمی پیکرهمحور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]
ز
زبانآموزان
چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]
ع
عبارت متمم ساز
عبارت متمم ساز: موضوع پرسشوارههای درونهشدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]
عزت نفس
برچسبزنی منفی به عنوان عامل مهم روانشناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]
کاربردشناسی میانزبانی
تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میانزبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]
گ
گفتار
تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میانزبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]
گفتمان سازمانی
تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میانزبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]
م
مدل تجویزی
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
معلمان زبان انگلیسی
چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]
معلم رسمی
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
منطقه مجاور رشد
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]
مهارت خواندن
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]
مهارت های تفکر مرتبه بالاتر
ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]
مهندسی علوم و صنایع غذایی
فهرست واژههای علمی پیکرهمحور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]
ن
نظارت آموزشی
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
نوع ارائه سوال
تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت برداری بر عملکرد زبانآموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]
و
وارونگی فعل کمکی
عبارت متمم ساز: موضوع پرسشوارههای درونهشدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]
واژههای علمی
فهرست واژههای علمی پیکرهمحور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]
ه
هافستد
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
هوش چندگانه
ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]
ی
یادداشتبرداری
تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت برداری بر عملکرد زبانآموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]
یادگیرندگان در معرضخطر
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]